کدهای کاربردی گوشی های اندرویدی
نوشته شده توسط : سمیه

Android محبوب ترین سیستم عامل هوشمند تا به امروز است. توسعه دهندگان انواع مختلفی از درهای پشتی و مخفی در برنامه ها و سیستم عامل ها ایجاد می کنند. از طریق این درهای پشتی ، هر کاربر که دانش کافی دارد می تواند نسبت به سایر کاربران ، وارد لایه های عمیق تر از سیستم شود.

همانطور که همه ما می دانیم ، اندروید یک سیستم عامل متن باز مبتنی بر Linux Kernel است و توسط گوگل توسعه یافته است. سیستم عامل اندروید به طور گسترده در جهان رواج دارد. توسعه دهندگان Android درپشتی های بسیاری ایجاد می کنند که از طریق آنها می توان وارد سیستم شد و تنظیمات را تغییر داد.

استفاده از این درپشتی ها برای مقاصد مخرب نیست ، زیرا توسعه دهندگان برخی از حالت ها را مسدود می کنند و این درپشتی ها یا بک دور ها راهی برای استفاده غمیق تر از سیستم هستند.

در تلفن های هوشمند به این درهای پشتی کد های مخفی گفته می شود. ما همچنین کدهای مخفی آیفون را در ادامه عنوان می کنیم. این توالی های عدد و علامت ها هستند که به شما امکان می دهند برای چندین کاربرد به تنظیمات سیستم دسترسی پیدا کنید. بنابراین در اینجا ما برخی از کدهای مخفی را جمع آوری می کنیم. شاید برخی از آنها روی دستگاه خاص کار نکنند اما می توانید آن را امتحان کنید.

 

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید....

 

 





:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: